Ihmeiden aika ei ole ohi, enpä olisi uskonut, että tehdään Agon kanssa joskus treenit kokonaan ilman namipalkkaa! Aamun treeneissä palkkana oli punainen pallo, jotta tuo tomppeli sen näkisi. :D Tehtiin lyhyitä seuraamisia, heitin pallon millon eteen, taakse tai sivulle. Oli muuten tosi vauhdikasta seuraamista, wau. Luoksetulon pysäytyksiä otettiin pari, ihan hyviä suorituksia. :) Liikkeestä seisomisessa vaupautin jo seisomisesta heittämällä pallon.

Ihan eri tavalla saa vauhtia leluilla, kuin mitä namilla saa. Häiriössä pallo ei ole Agolle varmasti vielä pitkään aikaan paras mahdollinen palkka, mutta ehkä vielä joskus? :)

Ohoh, blogissamme on vierailtu jo yli 2000 kertaa. :o

Laitellaan nyt jotain vanhoja kuvia, kun en saa uusia ladattua kamerasta koneelle, kamerassa on jotain vikaa. :( Ekassa kuvassa Ago on n. 8kk.

1921296.jpg

1921304.jpg

1921307.jpg

1921309.jpg