Mulla oli aamulla kuumetta, mutta suunnattiin silti Imatralla kisoihin, meidän ekoihin virallisiin. Mun yllätykseksi en edes jännittänyt paljoa, mikä oli huomattavissa jo viime viikonlopun näyttelyissä. Tosin ilman jännitystä ei nytkään selvitty.

Ago oli tosi innokas ja piti hyvät kontaktit, erityisesti seuraamisessa. Innokkuus huomattiin myös paikalla makuussa, vilkuili ympärilleen, mun hokiessa mielessä "pysy,pysy,pysy". Kyllähän se pysyi, saatiin 10.

Luoksepäästävyydessä Ago pusutteli tuomari, minkä takia saatiin 9.

Agon seuraamiset yllättivät mut kyllä, vaikka ainahan se on nätisti seurannut. Hihnassa seuraamisesta saatiin 9½, jäi täyskäännöksessä hieman. Vapaana seuraamisesta 9, jäi yhdessä käännöksessä vähän. Muuten seurasi kyllä tosi iloisesti ja reippaasti, eikä edes edistänyt. ;)

Liikkeestä maahanmenosta saatiin 9½, meni kuulemma hieman hitaasti.

Liikkeestä seisomisesta 0, meni makaamaan, mutta kuulemma tosi nopeasti. ;P

Luoksetulo kauhistutti mua, sekä ilmeisesti myös tuomaria, Ago bongasi jonkun jutun vasemmalta puolelta, mitä se jäi tuijottamaan mun lähtiessä. Ei kuitenkaan lähtenyt tutkimaan 'juttua', vaan tuli kutsuttaessa nopeasti ja iloisesti suoraan sivulle, saatiin 10! Tuomari sanoi uskoneensa, ettei koira tule, koska se selkeästi näki jotain jossain.

Estehypyssä varmistelin käsimerkin kanssa (ei ole hypännyt tokohyppyä paljoa), minkä takia saatiin 7. Oishan se hypännyt näköjään ilmankin...

Ja kokonaisvaikutuksesta 8, lopputuloksena 165 pistettä ja I tulos. Sijoituimme 6. :) Kisanneita koirakoita oli 20(?) ja 6 sai ykköstuloksen. :)

Tästä on hyvä jatkaa, tänä vuonna se TK1. ;)